حفاظ ساختمان

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

حفاظ ساختمان

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

قیمت نرده حفاظ سرنیزه ای

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۴۷ ق.ظ

قیمت نرده حفاظ سرنیزه ای

نرده حفاظ سرنیزه ای  یکی از رایج ترین انواع حفاظ های سرنیزه ای است قیمت حفاظ های سرنیزه ای  در مقایسه با سایر انواع حفاظ های مدرن تر معمولا بالاتر است.

 

شاید تصور کنید قیمت نرده حفاظ سرنیزه ای  باعث شده است تا در رقابت با سایر انواع سر نیزه ها  فروش بیشتری داشته باشد اما واقعیت این است که این نوع حفاظ ها مزیت های متعدد دیگری نیز دارند.

 

سهولت و هزینه کمتر نصب طول عمر بالا استحکام بالا قابلیت استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف قابلیت تولید در ارتفاع مختلف امکان تولید طرح های مختلف با استفاده از حفاظ های سرنیزه ای  از جمله این مزیت هاست. 

 

ارتفاع تعیین کننده قیمت نرده حفاظ سرنیزه ای

 

حفاظ های سرنیزه ای  که به عنوان حفاظ ساختمان بر روی دیوار ها، پنجره ها نصب می شوند، در ارتفاع های مختلفی به بازار مصرف عرضه می شوند قیمت نرده حفاظ سرنیزه ای متاثر از ارتفاع آن است و با افزایش ارتفاع قیمت این نوع حفاظ نیز افزایش می یابد. 

 

بنابراین این نیزه ها می توانند برای افزایش ارتفاع دیوارهای کوتاه بسیار مفید باشند ارتفاع حفاظ ها می تواند تا 2 متر باشد.

 

قیمت نرده حفاظ سرنیزه ای  بر اساس مدل 

 

حفاظ های سرنیزه ای  در سه مدل یک طرفه، دو طرفه و سه طرفه عرضه می شود قیمت نرده حفاظ سرنیزه ای  متاثر از مدل است.

 

مدل های سه طرفه که معمولا قیمت بالاتری نیز دارند، از کارایی و امنیت بالایی نیز در مقایسه با سایر مدل های یک طرفه و دو طرفه برخوردار می باشند بسیاری از واحد های تولید کننده حفاظ های سرنیزه ای از طرح های مدرن برای تولید این نوع حفاظ استفاده می کنند.

 

طرح های مدرن معمولا با هدف تولید حفاظ های سرنیزه ای  زیباتر می باشند با توجه به این که مقدار فلز استفاده شده در طرح های مختلف ممکن است متفاوت باشد قیمت طرح های مختلف متفاوت خواهد بود.

 

تاثیر جنس و رنگ در قیمت نرده حفاظ سرنیزه ای

 

قیمت نرده حفاظ سرنیزه ای  متاثر از کیفیت فولادی که در ساخت آن استفاده می شود، متغیر است در برخی مواقع برخی از تولید کنندگان با استفاده از مواد و فولاد بی کیفیت نیزه ها یی با قیمت پایین تر روانه بازار می کنند.

 

این حفاظ ها کیفیت مناسبی نداشته و استحکام کافی ندارند قیمت فولاد تعیین کننده قیمت نرده حفاظ های سرنیزه ای است با توجه به این که قیمت فولاد ممکن است به صورت روزانه نوساناتی داشته باشد لازم است در زمانی نزدیک به زمان خرید نرده نسبت به استعلام قیمت اقدام نمایید.

 

رنگ نیز می تواند در قیمت حفاظ سرنیزه ای  تاثیر گذار باشد با توجه به این که این حفاظ ها در معرض رطوبت و تغییرات دمایی هستند رنگ علاوه بر زیبایی در طول عمر آنان نیز بسیار تاثیر گذار است.

 

استفاده از رنگ های بی ثبات و کم دوام می تواند منجر به آسیب و زنگ زدگی فولاد مورد استفاده در ساخت حفاظ سرنیزه ای شود و هزینه های زائد زیادی را تحمیل مشتریان نماید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۷
.... یزدانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی