حفاظ ساختمان

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

حفاظ ساختمان

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

انواع حفاظ دیوار ساختمان

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۴۰ ب.ظ

انواع حفاظ دیوار ساختمان

انواع حفاظ دیوار ساختمان در منزل‎های ایرانی بیش تر از جنس آهن و فولاد می باشند و نرده های چوبی به‌ندرت و در مناطقی مختص استفاده می شوندالبته حفاظ های فلزی به چه شکل است؟ چندین دسته حفاظ داریم؟ چه چیزهایی را بایستی در انتخاب حفاظ دیوار ساختمان مدنظر قرار داد؟

 

حفاظ رودیواری

 

عوامل مؤثر بر گزینش انواع حفاظ دیوار ساختمان :

۱- قیمت حفاظ دیوار ساختمان: 

مثل هر چیزی دیگری این‌جا هم پای پول در میان میباشد هر قدر هزینه بیشتری برای حفاظ دیوار ساختمانتان در نظر بگیرید گزینش‌هایتان هم متنوع‌تر میشود ولی هزینه اضافی هم خوب نیست و به عبارتیدر ادامه این مقاله شما را با انواع حفاظ دیوار ساختمان اشنا خواهیم کردگاهی وقت ها معمولی‌ترین حفاظ‌ها هم فعالیت شما‌را راه می‌اندازد.

۲- کاربری انواع حفاظ دیوار ساختمان:

هر چه از لحاظ امنیت طولانی تر روی حفاظ‌ها حساب کنید بایستی طول و پیچیدگی بیشتری به آن ها بدهید. پس در حالتی‌که در یک محل امن در میانه شهر زندگی می کنید دست شما باز میباشد تا حفاظ‌هایی معمولی مثل حفاظ سرنیزه ای را به کار بگیرید آن هم با تراکم پایین که هزینه‌های شما‌را بسیار کاهش می دهد.

 

ویژگی های انواع حفاظ دیوار ساختمان :

 

۱- جنس انواع حفاظ دیوار ساختمان: همان گونه که گفتیم نسبتاً باید محکم و مقاوم در عوامل فرسایش حوادث طبیعی باشند.

۲- طول انواع حفاظ دیوار ساختمان : حفاظ‌ها به‌طور معمول با طول یک تا یک‌ونیم متر ساخته می شوند طول انها از مهم ترین چیزهایی میباشد که روی قیمت حفاظ اثر گذار استضمن این که برای کاربردهای خاص میتوانید طول دلخواه خود را گزینش فرمائید.

۳- تراکم انواع حفاظ دیوار ساختمان :

 تعداد میله‌های عمودی در هر متر پهنای حفاظ دیوار ساختمان تراکم آن را مشخص می‌کند. هر چه تراکم فراتر باشد، یعنی اگر میله‌های عمودی به هم نزدیک‌تر باشند و تراکم پایینی داشته باشد به معنای فاصله بیش تر میله ها است هر چه تراکم کمتر باشد هزینه ایجاد حفاظ هم کم‌تر می شود. 

۴-مدل انواع حفاظ دیوار ساختمان : 

 حفاظ‌های فولادی می تواند طرح سرنیزه ای شاخ گوزنی بوته ای نیزاری و یا این که لیلیوم باشند به هیچ عنوان نگران این نام ها نباشید در ادامه این مقاله شما را با تک‌تک آنها آشنا خواهیم کرد. 

انواع حفاظ دیوار ساختمان شاخ گوزنی:

یکی‌از رایج‌ترین حفاظ ‍‎های مورد نیاز مردم به کار گیری روی دیوارهای شهر تهران، نرده های شاخ گوزنی میباشند این نرده‌ها به علت شباهت به شاخ گوزن به‌این اسم معروف استو جزءنرده‌های بسیار زیبا مدل‌بندی می شوند.

هزینه این نرده‌ها هم نسبت به نرده‌های سرنیزه ای بیشترمیباشد. 

انواع حفاظ دیوار ساختمان سرنیزه ای:

در کنار حفاظ‌های معمولی که متشکل از چندین میله عمودی است حفاظ سرنیزه ای نیز یک حفاظ نوستالژیک به حساب می‌آید که تمامی ما با آن خاطره داریم ولی این گونه حفاظ همچنان مشتری های پروپاقرص دارااست و از پرفروش‌ترین اشکال حفاظ محسوب میشود.

این فرآورده حفاظتی را می‌ توان برای کلیه ساختمان‌ها با کاربری‌های متعدد و آیتم ها  به کارگیری کرد و یک کدام از رازهای پرفروش بودن آن همین کاربری گسترده آن میباشد این نرده‌ها معمولاً در طول‌های ۱20، ۱50 یا این که ۱۵۰ سانتی‌متری به کارگیری میشوند.

انواع حفاظ دیوار ساختمان لیلیوم: 

حفاظ دیوار ساختمان لیلیوم یکی‌از زیباترین حفاظ های مورد نظر در تهران میباشد امنیت آن حتی از حفاظ شاخ گوزنی هم بالاتر است.

ظاهر آن با الهام از گل لیلیوم طراحی شده است و اسم لیلیوم هم به همین دلیل به آن داده شده‌است معمولاً رنگ‌آمیزی آن به‌صورت دو رنگ انجام میشود.

انواع حفاظ دیوار ساختمان فرفرژه:

فرفورژه علاوه بر نرده هاروش پله ای و نرده های حفاظ پنجره ها در ایجاد نرده دیوار نیز کاربرد دارند. نرده های فرفوژه دارای طرح‎های متنوع و متفاوتی بوده و در عین زیبایی محکم و مقاوم میباشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۵
.... یزدانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی