حفاظ ساختمان

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

حفاظ ساختمان

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

حفاظ لیلیوم

جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۵۴ ب.ظ

حفاظ لیلیوم

 

حفاظ لیلیوم با یادواره ای از گلبرگ های قیفی شکل گل لیلیوم پس از نصب حفاظ به خانه های شما زیبایی سحرانگیزی می بخشد. 

همچنین حفاظ لیلیوم می تواند امنیت و ایمنی مکانهای مورد استفاده شما را تأمین نموده و به زندگی شما لذتی ناب بدهد. اگر به دنبال خاص ترین نرده محافظ برای دیوارهای خانه یا پنجره های خود هستید بهتر است به سراغ تولید کننده حفاظ لیلیوم بروید. 

آنگاه با هر بار دیدن این نرده های حفاظ ساختمان که پرتوی از آرامش را به ارمغان شما می آورد از نصب آن لبریز از خوشی بشوید بنابراین در بررسی موضوع حفاظ لیلیوم همراه ما باشید.

 

شناختی از حفاظ لیلیوم و تولید کننده حفاظ لیلیوم

 

باید بدانید که حفاظ لیلیوم با ظاهر بسیار جذاب و مدرن خود می تواند به عنوان یک محافظ قوی و مستحکم در برابر سارقان، منزل شما را حفظ نماید. 

حفاظ لیلیوم با ایجاد نمای پیچیده و نوک های بسیار تیز و زیاد در چند جهت این حفاظ محلی نامناسب و خطرناک را برای آنان که قصد عبور از حفاظ لیلیوم را دارند به وجود می آورد. 

اما آگاه باشید که اغلب اوقات در هر بوته این حفاظ گل لیلیوم قرار گرفته است که بنابراین حفاظ لیلیوم  بهتر است از میلگرد شماره 10 استفاده کند.

البته بدانید که ضخامت بیشتر و تراکم زیادتر تضمینی بر استحکام نیز می باشد. گرچه برای امنیت بیشتر و برخورداری از نمای باشکوه در هر یک متر سه بوته گل لیلیوم قرار می گیرد که جهت استقامت زیادتر از آهن ساخته می شود. 

همچنین بدانید که حفاظ لیلیوم به علت طراحی و انشعاب از مرکز با امتداد از پایین میله به پیرامون قابلیت اجراء ارتفاع های مختلف را دارد بنابراین یکی از پیشنهادات تولید کننده حفاظ لیلیوم برای ارتفاع حفاظ دیوار از 70 تا 90 سانتی متر می باشد.

 

رنگ آمیزی و مکان نصب حفاظ لیلیوم

 

برای زیبایی افزونتر در ظواهر کار حفاظ شاخ گوزنی پس از ساخت آنها را اغلب در دو رنگ متفاوت از هم رنگ آمیزی می نماید. 

بدین صورت اصالت و ظرافت کار همانند ویژگی های خاص گلهای لیلیوم بیشتر نمایان می گردد راستی شما با استفاده از این حفاظ که یکی از غیرقابل نفوذ ترین حفاظ های دیواری است می توانید به بالا بردن  ضریب امنیت خانه های مسکونی ساختمان های تجاری اداری ویلا های خالی از افراد بپردازید. 

 

 

جوش کاری حفاظ لیلیوم

 

وجود گل جوش در جوشکاری حفاظ لیلیوم عاملی برای ندیدن جوش اصلی می باشد همچنین ممکن است در نقاطی جوش های کرمو وجود داشته باشد که به علت گل جوش قابل مشاهده نباشد.

بنابراین باید در جوشکاری گل جوش را کاملاً پاک کرد به این صورت از صحت و استحکام جوشکاری اطمینان یافته و گل جوش مانعی جهت چسبیدن رنگ ها نشود.

این را هم بدانید که با توجه به پیچیدگی حفاظ حفاظ لیلیوم می داند که در اغلب اوقات جوشکارها از انجام این کار سرباز می زنند. 

لذا پیشنهاد ویژه جهت جوشکاری برق است که موجب تشکیل گل جوش نشده و دو طرفه بودن جوشکاری نیز موجب استحکام کار می باشد آنگاه باید از تولید کننده حفاط لیلیوم بخواهید که یک حفاظ برتر را برای شما نصب و از دیدن حفاظ لذت و سرمستی را چاشنی کار خود بسازید.

 

جهت مشاوره و خرید: 09194915895

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۲
.... یزدانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی