حفاظ ساختمان

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

حفاظ ساختمان

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

نرده آهنی حفاظ حیاط

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۳۸ ب.ظ

نرده آهنی حفاظ حیاط

 

نرده آهنی حفاظ حیاط بر روی دیوار های حیاط به منظور ایجاد امنیت ساختمان و جلوگیری از هر گونه ورود سارقان افراد و حیوانات به حیاط ایجاد می شوندنرده آهنی حفاظ حیاط و نرده های شاخ گوزنی عموما برای نصب بر روی دروازه ها و دیوار های حیاط برای افزایش امنیت ساختمان به کار می روند‌.

 


در گذشته ها نرده آهنی حفاظ حیاط ها به صورت نیزه ای و سیم خاردار بود که این سیم های خاردار بر روی دیوار ها دارای نقاط ضعف بسیاری بود.


اما امروزه با پیشرفت علم و ورود نسل جدید تکنولوژی نرده آهنی حفاظ حیاط به شکل های مختلف و در انواع گوناگون موجود می باشد مثل حفاظ شاخ گوزنی حفاظ لیلیوم حفاظ بوته ای خاردار حجیم حفاظ و نرده نیزه دار و مردابی وجود دارد.

 

در انتخاب نرده آهنی حفاظ حیاط باید علاوه بر زیبایی به استحکام و کاربرد ها و نقاط قوت آن توجه کرد.
 


 انواع نرده آهنی حفاظ حیاط

 

همانطور که گفتیم نرده آهنی حفاظ حیاط انواع بسیاری دارد:


حفاظ شاخ گوزنی امروزه برای امنیت بیشتر در منازل و اماکن و مکان های تجاری از سیستم هایی مانند فنس الکترونیکی دوربین های مدار بسته و نرده ها و حفاظ های شاخ گوزنی یا حفاظ لیلیوم استفاده می شود.

 


حفاظ های شاخ گوزنی ساختار متفاوتی با حفاظ های قدیمی دارند.  این حفاظ ها با شکل و جنس بسیار عالی ای که از میله های متریال  آهنی ساخته شده اند. این حفاظ ها در اشکال مختلف و پیچیده ساخته و تولید می شوند که سر بسیار تیزی دارند.

 

این نوع از نرده آهنی حفاظ حیاط توسط افراد حرفه ای و کارآزموده ساخته و تولید می شود که در این نوع حفاظ میله ها به صورت زنجیره ای به هم جوش داده می شوند.


حفاظ شاخ گوزنی با ظاهر زیبا بر روی دیوار ها نصب می شود که باعث امنیت بالایی می شود و در عین استحکام زیبایی خاصی هم دارد.

 

علت امنیت بالای این حفاظ دیوار هم به دلیل تراکم و تیز بودت نوک این حفاظ می باشد که امنیت بالایی به حیاط و منزل می دهد و عبور را از خود غیر ممکن میکند.

 

 
 حفاظ بوته ای نرده آهنی حفاظ حیاط  مناسب

 

حفاظ بوته ای یکی از انواع حفاظ های پر کاربرد در کشور می باشد که برای امنیت بر روی دیوار های حیاط و بر روی دروازه ها نصب می شوند. از مزایای حفاظ بوته ای می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

 

  • عبور سخت از این حفاظ ها یا می توان گفت عبور امکان ناپذیر از این حفاظ آن را یکی از برترین حفاظ ها قرار داده است.

 

  • به دلیل وجود شاخه های بسیار پیچیده و تیز امنیت فراوانی را برای خانه و حیاط به وجود می آورد میتوان تیزی این حفاظ را به تیزی چاقو نیز تشبیه کرد.


می توان تنها ایراد این حفاظ های مستحکم و بسیار کاربردی را تنها عدم زیبایی این حفاظ ها دانست و نمی توان مشکلاتی همچون عدم استحکام و امنیت به این حفاظ داد. میتوان این حفاظ ها را با استفاده از زنگ و تیرک هایی زیبایی بخشید و مشکل عدم زیبایی را تا حدودی رفع کرد.

 


 جهت مشاوره و خرید: 09194915895

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۰
.... یزدانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی