حفاظ ساختمان

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

حفاظ ساختمان

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

ساخت حفاظ دیوار مدل شاخ گوزنی

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۵۶ ب.ظ

ساخت حفاظ دیوار مدل شاخ گوزنی

 

ساخت حفاظ دیوار مدل شاخ گوزنی اکنون در عصری زندگی می کنیم که همه چیز در حال پیشرفت می باشد صنعت حفاظ دیواری هم از این قائده مستثنی نمی باشدو با توجه به پیشرفت ها در این صنعت حفاظ های دیواری در طرح های مختلفی تولید و عرضه می شوند.

 

 

حفاظ دیوار مدل شاخ گوزنی از مرسوم ترین حفاظ های مورد استفاده می باشد که قابل استفاده در محوطه باغ ها ویلاها شرکت و کارخانه ها ومنازل می باشد این نوع حفاظ ها جهت تامین امنیت بر روی دیوار نصب می شود و به دلیل طرح در هم تنیده ای که  دارد موجب می شود تا سارقان نتوانند از آن عبور کنند. 

حفاظ دیواری مدل شاخ گوزنی از بهترین شیوه ها برای بالا بردن امنیت ساختمان می باشد و از بهترین گزینه ها برای انتخاب محسوب می شود حفاظ شاخ گوزنی را به این علت نامگذاری کرده اند که به شاخ گوزن شباهت زیادی دارد.

 

نکاتی درباره ی خرید حفاظ دیوار مدل شاخ گوزنی

 

هنگام خرید حفاظ دیوار مدل شاخ گوزنی باید به نکاتی توجه و دقت کرد به عنوان مثال هنگام انتخاب حفاظ شاخ گوزنی باید دقت کنید که حفاظ از تراکم عرض و ارتفاع مناسبی برخوردار باشد تا بتواند امنیت و ایمنی محل مورد نظر را تامین کند. 

باید به این موضوع توجه کنید که کمترین ارتفاع حفاظ باید 70 سانتی متر باشد. حفاظ دیوار مدل شاخ گوزنی در رنگ های مختلفی تولید می شود مانند مشکی قهوه ای سوخته البته قابل ذکر است که رنگ آمیزی این نوع حفاظ ها به روش  پیسوله می باشد و به این ترتیب حفاظ از رنگ با کیفیتی برخودار می شود و سبب  افزایش طول عمر رنگ زیبایی آن می شود. 

از دیگر مواردی که باید به انتخاب و خرید حفاظ دیوار مدل شاخ گوزنی اهمیت داد تراکم آن می باشد چون که حفاظ رابطه ی مستقیمی با قیمت و کارایی آن دارد در واقع هر میزان که تراکم حفاظ بالاتر باشد عبور سارقان از آن سخت تر خواهد شد و هم چنین باعث می شود که حفاظ زیبایی و جلوه ی بیشتری داشته باشد.

عرض حفاظ از دیگر موارد مهم در انتخاب آن می باشد که بستگی به ارتفاع آن دارد البته عرض مدل های مختلف با یکدیگر متفاوت است اما عرض استاندارد 40 سانتی متر می باشد.

 

حفاظ شاخ گوزنی

 

مزایای حفاظ دیوار مدل شاخ گوزنی

 

  • عبور از بالای حفاظ دیوار مدل شاخ گوزنی بسیار سخت و غیر ممکن است.
  • تراکم بالای نیزه ها با توجه به استحکامی که دارد سبب امنیت زیاد حفاظ می شود.
  • خمکاری های رو به بیرون و در سمت های گوناگون مانع از ایستادن در کنار آن ها می شود.
  • تراکم آن ها قابل تغییر است 
  • قیمت حفاظ دیوار مدل شاخ گوزنی در هر یک متر محاسبه می شود.

 

حفاظ دیوار مدل شاخ گوزنی در قطرهای 10 میلی متری استفادع می شود و اسکلت آن طوری طراحی شده است که به راحتی نمی توان خم کرد و یا شکست قابل ذکر است که حتی امکان برش حفاظ هم وجود ندارد به دلیل اینکه شاخه ها در هم تنیده شده است. 

قیمت حفاظ دیوار مدل شاخ گوزنی بستگی به عواملی زیادی مانند ضخامت استفاده شده تراکم و ارتفاع و شکل آن دارد.

 

تلفن تماس جهت مشاوره و خرید: 09194915895

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۹
.... یزدانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی